Betyár lehet: 125 kiló és 81 lóerő

2018.05.11. 16:07

125 kilóra 81 lóerő jut, ami egy pályamotornál is igen szép arány, és pontosan ezt tudja a Németországban épített Krämer HKR Evo2. Az egyhengeres blokk a KTM-től származik, az osztrákok ezt építik a 690 Duke-ba és a Husqvarna 701 Supermotóba, viszont a Krämer nem érte be egy idomszettel, saját vázat és lengővillát tervezett hozzá - a többit pedig felső polcos cuccokból legózták össze.

Kapcsolódó
Nem kasztrálás, tesztoszteronkúra

Nem kasztrálás, tesztoszteronkúra

Aztán csodálkozik az ember, hogy a motorozás nagyjából olyan, mintha Harry Potter seprűjével veretnénk ész nélkül.

Mindent elkövettek, hogy egy igazi célszerszám legyen a motor, a karcsúsítás és a tömegelosztás miatt a 12 literes tank maga a segédváz is - a térhálós vázhoz csatlakozik, és rajta ül a pilóta, esésnél pedig az oldalára szerelt koptatóknak köszönhetően nem sérül vagy lyukad ki. Érdekesség, hogy a tankot úgy formázták, hogy oda lehessen tőle férni a központi rugóstaghoz, ha állítani kell.

Három változatot készítenek belőle, az EVO2 S 80 lóerős, öntött kerekekkel és egyetlen, 320 mm-es első féktárcsával készül, az EVO2 R pedig már 85 lóerős, kovácsolt alumínium kerekeken gördül és két darab 290 mm-es tárcsa lassítja elöl. Az EVO2 RR pedig a csúcsmodell, mely futóműben és fékben megfelel az R-nek, de a blokkot 733 köbcentisre és 90 lóerősre húzzák fel. Mindhárom változat minden paraméterében állítható WP futóművel érkezik.

Mivel egy pályamotornál folyamatosan benne van a pakliban, hogy összecsukják, a Krämer az összes alkatrészből tart raktáron, hogy azonnal ki tudják szolgálni a betakarózott ügyfeleiket.

Az alapváltozat körülbelül 4,2 millió forintba kerül, az R ért pedig körülbelül 5,5 milliót kérnek.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21