A Honda a PCX125 után a másik húzómodelljére, a Forzára is ráfrissített, lecserélték az idomzatot, a műszereket, 5,5 literrel növelték az ülés alatti tárolót és felkerült az extralistára az elektromos szélvédőállítás.
Mindenki téged akar lenyomni
Ha a magyar közúti tulkok reakciójából indulunk ki, akkor a Honda tökéletesen eltalálta az európai ízlést a Forzával. Amúgy meg egy durván takarékos, jó városi gép, sose legyen rosszabb robogód.

A start-stop rendszerrel ellátott négyszepes, SOHC motor 14,9 lóerős és 12,5 Nm nyomatékú, vagyis teljesítményben kimaxolja a kategória lehetőségeit - ráadásul elég takarékos, a katalógus szerint 2,34 literrel elvan száz kilométeren, tehát a 11,5 literes tankkal akár 490 km-es hatótáv is benne van - a végsebessége pedig 108 km/h.
A váz acélból készült, az első villa 33 mm-es belsőcső-átmérőjű, hátul kétoldali rugóstagok csillapítanak, melyeken állítható az előfeszítés. A Forza 125 menetkész tömege 161 kiló. A lassításról elöl-hátul tárcsafék gondoskodik, melyeket ABS felügyel.