Folyamatosan változik a turbós Suzuki

2018.06.05. 11:22

2013-ban mutatták be tanulmányként a Suzuki Recursiont, a turbós kéthengeres motorjukat, és most már nagy úgy tűnik, hogy 2019-ben már a szalonokban lesz. Eleinte 588 köbcentis soros kéthengeresről volt szó, ami aztán 700 köbcentis lett, és folyamatosan kerülnek elő a különböző szabadalmi rajzok.

Kapcsolódó
Továbbra is dolgoznak a Suzukinál a turbós kéthengeresen

Továbbra is dolgoznak a Suzukinál a turbós kéthengeresen

Újabb szabadalmi rajzok kerültek elő az EX7 fantázianevű blokkról.

Nem csak a motor fejlődött, hanem körülötte minden, a Recursion alumínium hídvázát acél térhálósra cserélték, az intercoolert kivették az ülés alól, és a blokk fölé, az airboxhoz költözött. A turbó helyzete viszont végig állandó volt, a motor előtt kapott helyet. A mostani, legfrissebb szabadalmi képről forradalmi újdonság nem derül ki, viszont az látszik, hogy egykarú lengővillát terveznek hozzá - a 2013-as Recursion-ön is az volt, de azóta sokat változott a formája.

Az is kiderült, hogy a GSX700T nevet szánják a típusnak, és pletyka szinten felmerült, hogy a Katana nevet is leporolják a kedvéért. Ha minden jól megy, az őszi kiállítások valamelyikén előben is láthatjuk a szériaérett modellt.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

tegnap, 11:21
Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23