2013-ban mutatták be tanulmányként a Suzuki Recursiont, a turbós kéthengeres motorjukat, és most már nagy úgy tűnik, hogy 2019-ben már a szalonokban lesz. Eleinte 588 köbcentis soros kéthengeresről volt szó, ami aztán 700 köbcentis lett, és folyamatosan kerülnek elő a különböző szabadalmi rajzok.
Továbbra is dolgoznak a Suzukinál a turbós kéthengeresen
Újabb szabadalmi rajzok kerültek elő az EX7 fantázianevű blokkról.

Nem csak a motor fejlődött, hanem körülötte minden, a Recursion alumínium hídvázát acél térhálósra cserélték, az intercoolert kivették az ülés alól, és a blokk fölé, az airboxhoz költözött. A turbó helyzete viszont végig állandó volt, a motor előtt kapott helyet. A mostani, legfrissebb szabadalmi képről forradalmi újdonság nem derül ki, viszont az látszik, hogy egykarú lengővillát terveznek hozzá - a 2013-as Recursion-ön is az volt, de azóta sokat változott a formája.
Az is kiderült, hogy a GSX700T nevet szánják a típusnak, és pletyka szinten felmerült, hogy a Katana nevet is leporolják a kedvéért. Ha minden jól megy, az őszi kiállítások valamelyikén előben is láthatjuk a szériaérett modellt.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.