Megbíznál egy aftermarket kanyarfényszóróban?
Jelenleg ha kanyarfényt szeretnél a motorodra, akkor valamelyik nagy gyártó csúcsmodelljét kell megvásárolnod, például egy Kawasaki H2 SX SE-t vagy egy KTM Super Adventure-t. Egy csapat meglátta benne a fantáziát, és Kickstarteren gyűjtenek az utólagos kanyarfényszóró fejlesztésére.

Az ALL azaz Always Level Light névre hallgató aftermarket kanyarfényszóró alapja egy ledes projektoros fényszóró, ami egy gimbal-szerű felfogatáson van, és egy mini giroszkóp tartja az úttal párhuzamosan. Tehát technikailag nem világít be a kanyarba, viszont azáltal, hogy a motor dőlésszöge nem befolyásolja a fényszóró vetítésképét, a tervezők szerint jobban belátni vele a kanyarba és kevésbé zavarja a szembejövőt. Valahogyan így:
A másik nagy trükk, hogy nem kell hozzá átépíteni az egész fényszórót, egyszerűen csak az izzót kell kicserélni. Ha rápörögtél, itt támogathatod a gyártás beindítását.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.