Idén 25 éves a Ducati Monster sorozat - 1993-ban mutatták be az elsőt, és azóta már 325 ezer elkelt belőle, és a Ducati egyik legerősebb húzómodelljévé vált, erre emlékeznek meg egy évfordulós kiadással, a Monster 1200 25° Anniversarióval.

Mindössze 500 sorszámozott példány készül belőle, és egyféle piros-fehér-zöld fényezéssel lesz csak kapható. A színen kívül tankbetét és az üléspúp is a 2008-as S4RS Testastretta Tricolore-ra hajaz, amely sokak szerint minden idők legjobb Monstere volt.
Ezen felül az ülés egyedi hímzést kap, az arany, W-küllős felniket a Marchesini szállítja be, és rengeteg extralistás tétel kerül rá, például mart tankbetöltő, tükörszárak, vázdugók és a kormányvégsúly.
A felhajló fék- és kuplungkarok és a sárvédők alumíniumből készülnek, míg a gyújtáskapcsoló borítása és a kipufogó hővédője szénszálból. A futóművet az Öhlins szállítja hozzá, elöl egy 48 mm-es átmérőjű villa, hátul pedig egy minden irányban állítható rugóstag veszi fel az utat - ráadásul jár hozzá kormánylengés-csillapító, szintén az Öhlinstől.
Elöl két darab 330-as féktárcsa lassít, melyhez Brembo M50-es monoblok nyergeket párosítottak. A motor a Testastretta 11 ° DS kódjelű blokk legfrissebb változata, mely 147 lóerőt (9250-nél) és 123 Nm-t (7750-nél) tud ráengedni a kerekekre.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.