Nem ez a motorkerékpár-ipar legnagyobb titka, eredetileg 2018-ra vártuk az új BMW S 1000 RR-t, de hiszen többször bukkantak fel róla kémfotók, ráadásul a prototípusok nagyon úgy néztek ki, mint a gyártásra kész darabok. Aztán tavaly ősszel elmaradt az EICMA-n a nagy leleplezés. Az Althea Racing, a BMW gyári támogatású superbike csapatának a főnöke, Genesio Bevilacqua árulta el a GPOne-nak adott interjúban, hogy jövőre jön az új modell.

Az új S 1000 RR egy valóban új motor lesz, nem áthangolt, vagy átdizájnolt, hanem alapjaiban változtatják meg. A legfontosabb módosítás a visszafelé forgó főtengely lesz, ami elméletileg a kezelhetőségnek fog jót tenni, ugyanis valamennyire kioltja a kerekek és a lánckerekek giroszkópikus hatását.
Ezen felül kifinomult elektronika és némi egészséges teljesítmény várható még a 999 köbcentis, soros négyhengeres BMW-től.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
A fájó bizonyéték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.