Nagyon merész a Harley túraendurója
A Harley-Davidson eddig nem nagyon űzte a túraenduró műfajt, egyetlen hozzájuk köthető hasonló felépítésű modell a Buell Ulysses volt, most viszont egy igen bátor tanulmánnyal álltak elő.
Pofátlanság
Kezd elegem lenni Eric Buellből. Kitalálok valami különlegeset, erre elkezdi sorozatban gyártani.

A Pan America azt mutatja be, hogyan képzelik el az amerikaiak a túraendurót, és bár elsőre furcsának tűnik, hosszas nézegetés után arra jutottunk, hogy tulajdonképpen jól néz ki, van benne fantázia.
Ha sikerül túltenned magad a szokatlan és fejnehéz formán, amibe a Fat Bob és a Road Glide-ot is belelátni némi hunyorgás után, akkor lehet nézegetni az egyéb érdekes részleteket: ilyen a radiális első féknyereg, a masszív kartervédő, az enyhén flat track stílusú ülés és a peremküllős felnik.
Nem csak a forma szokatlan, hanem a blokk is: egy 1250 köbcentis, folyadékhűtésű V2-est építettek be, ami új fejlesztés, és leginkább a Street Rod 750-nel rokon. 2020-ra ígérik a szériakész változatot - és nagyon reméljük, hogy a huhogók miatt nem változtatnak drasztikusan a tanulmányhoz képest.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.