A Kawasaki H2 a jelenleg az egyik legdurvább szériamotor, és 2019-re kicsit hergelnek is rajta, az aktuális 200 lóerős teljesítményt 228 lóra növelik, miközben továbbra is megfelel az Euro4 előírásainak. A plusz lóerőket egyébként a H2 SX fejlesztése közben találták, csak a sport-túra modell karakteréhez nem találták megfelelőnek a kihegyezett csúcsteljesítményt.
Jön a sátán, és indexel!
Visszafogták, de így is 200 lóerő, és viszi a háromszázat. És ez egy túramotor.

A jövőre érkező új H2-nek módosítják a légszűrőjét, az airboxot, a gyertyákat és a motorvezérlőt. Új gumi kerül rá, 2019-től a Bridgestone RS11 lesz a gyári abroncs, valamint a féknyergeket is lecserélik - az újra a Brembo Stylema monoblok nyergei kerülnek, amelyeket először a Panigale V4-en láthattunk.
A mechanikai fejlesztések mellett a műszerfalat is fejlesztik, a TFT kijelzőhöz ezentúl Bluetooth-szal párosíthatjuk a telefonunkat, illetve új a fényezés - mielőtt legyintenél, azért olvasd végig: ez elvileg egy öngyógyító festés, ami azt jelenti, hogy megfelelő hőmérsékleten képes kiegyenlíteni magán az apróbb karcokat - ezt a festéket állítólag a Kawasakinál házon belül fejlesztették.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.