A Honda CBR1000RR már a bemutatón sem volt teljes újdonság, és ugyan jelentős fejlesztéseken ment át, bizonyos szempontból elmaradt a konkurensektől, teljesítményben például egészen biztosan, 190 lóerős volt, miközben a többiek már simán 200 körül jártak. A mérnökök ezért tovább dolgoztak rajta, az eredményt pedig ősszel be is mutatják.
Vallásháború térdepelve
Csak ránézésre világi probléma, hogy a Suzuki vagy a Honda új sportmotorja a nagyobb király.

A hírek szerint további 10-15 lóerőt préseltek ki a blokkból, aminek főleg a hondás versenycsapatok örülnek a legjobban - versenypályán kívül nem nagyon számít az utolsó öt százalék.
A motor hergelésén kívül az aerodinamikát is továbbfejlesztik egy új idomszettel és áthelyezik a ram air nyílást. Ezektől azt várják, hogy nagy sebességnél stabilabb lesz a motor. Várhatóan a frissített Fireblade-ből is készül SP kivitel szénszálas idomokkal, komolyabb fékekkel és jobb futóművel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.