Miután a KTM és a BMW lapátolja a pénzt a kisköbcentis modellekkel, a pletykák szerint a Ducati is elkezdett potenciális indiai partnerekkel tárgyalni, mégpedig a Heroval. A Ducati kínálatában jelenleg a 400 köbcentis Scrambler Sixty a legkisebb, de úgy tűnik, nagyobb volumenben mennének rá a 300 köbcenti körüli modellekre.

A Ducati-Hero együttműködés minden bizonnyal úgy zajlana, hogy a tervezés és a fejlesztés a Ducatihoz tartozna, a gyártást pedig a Hero intézné, vagyis ugyanaz lenne a recept, amit a KTM és Bajaj illetve a BMW és a TVS esetében.
A Hero számára a Ducati sok szempontból ideális partner, például egy időben az indiaiak meg is akarták vásárolni az olasz márkát, most pedig jól jönne nekik egy erős és jó presztízsű partner, pláne, hogy nemrég csúnyán befürödtek az Erik Buell Racinggel.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.