Jövőre a BMW előáll az új GS-sel, amelynek a legfontosabb újítása az új blokk lesz. Az alapok az aktuális modellből jönnek, de növelnek a lökettérfogaton, 1170 köbcentiről 1254-re húzzák fel, és 11 lóerővel lesz erősebb, vagyis 134 lóerős lesz.

Az egyelőre csak 1250 GS-ként emlegetett típus változó szelepvezérlést kap - amikor az Alpha Racing bemutatta a VVT GS-t, sejteni lehetett, hogy szériagyártás lesz a vége.
Bokszer BMW változó szelepvezérléssel
Néhány jel arra utal, hogy már eleve úgy fejlesztették ki az R 1200 GS blokkját, hogy lehetőség legyen változó szelepvezérlésesre alakítani.
Várhatóan az új GS nem fog drasztikusan eltérni a most futó szériától, külsőben inkább csak finom változtatásokra lehet számítani, viszont a tudni fogja a 2020-tól életbe lépő Euro5-öt, illetve kb. 4-5 kilóval könnyebb lesz.
Várhatóan még idén ősszel leleplezik a Kölnben, és valószínűleg az R 1250 GS Adventure és az R 1250 RT modellekre sem kell sokat várni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.