Honda egyre kevésbé csinál titkot abból, hogy 2019-ben bemutatnak egy új CBR600RR-t, amely várhatóan egy erős facelift lesz csak, hasonlóan az aktuális CBR1000RR-hez. Új forma, némi súlycsökkentés, új elektronikák, átfésült futómű, de az alapokon legfeljebb csak csiszolnak.
Az ujjamra csukták a mennyország kapuját
Egyik kezével ad az Isten, másikkal meg elvesz. A Honda tavaly beszüntette a CBR600RR gyártását, de kilenc év után végre van új ezres.

Mivel az Euro5-nek megfelelve nem tudnak nagyon húzni a már az Euro4-gyen is megbukó blokk teljesítményén, várhatóan a súlycsökkentésre mennek rá: az előzetes hírek szerint körülbelül tíz kilót faragnak le az előző 600RR-hez képest, miközben a teljesítmény nem változik.
Pletyka szinten fut egy olyan teória - ez már nagyon a találgatások ingoványa - hogy a Honda két változatot tervez, lesz egy 600RR, a homológ versenymotor-alap, és lesz egy, a Kawasaki Ninja 636 receptjét követő, 625-650 köbcenti közötti lökettérfogatú, utcai sportmotor.
Felhasználói élmény javítása 2.0
A ZX636R már nem csak egy nagyon drága, félelmetes arcú veszélyes tárgy, hanem az eszköz, amivel vébét lehet nyerni, de anyánkat is elengednénk vele a piacra.