A szerelőjét megütő Fenati lesz az MV Agusta pilótája
Amióta az MV Agusta bejelentette, hogy visszatér a gyorsasági világbajnokságra, mégpedig a Moto2 kategóriában, azóta megy a találgatás, hogy ki lesz a versenyzőjük. A gyári csapat egyik pilótája már biztosan megvan: Romano Fenatit igazolták le az MV Agusta F2-re (az F2 egyébként nem túl szerencsés névválasztás, hiszen logikailag nem adja ki: az F4 a négyhengeres sportmotorjuk, az F3 a három hengeres sportmotorjuk, de az F2-es Moto2-es versenygép három hengeres, szóval ha van is rá magyarázat, nem illeszkedik a sorba).

Fenatit a Marinelli Snipers Teamtől igazolták, az idei volt az első Moto2-es szezonja, szóval tapasztalt Moto2-es pilótának nem neveznénk, ugyanakkor tagadhatatlanul tehetséges, Moto3-ban többször megmutatta, hogy átlag feletti versenyző - ugyanakkor mégsem az eredményeivel lett híres, hanem balhékkal: 2015-ben ellenfelével volt irgalmatlanul tahó, aztán 2016-ban lett széles körben ismert, amikor a Sky VR|46 csapatból kirúgták, mert parasztul viselkedett a szerelőkkel (állítólag megütötte az egyiket).
Lehetséges ennél nagyobb tahónak lenni?
Úgy tűnik a Moto3-ban versenyző Romano Fenati új rekordot állított be.
Egy ilyen sztorival aztán nyilván nem volt könnyű új csapatot találnia, de aztán a Marinelli Hondánál végül Fenati tehetsége többet nyomott a latba, és 2017-ben a bizalmat egy második hellyel hálálta meg. Az első Moto2-es szezonja viszont nem alakult eddig jól, jelenleg a 19. helyen áll, mindössze 14 ponttal.
Ez idei eredménye olyan szempontból nem releváns, hogy jövőre a mostani Honda blokk helyett már a Triumph háromhengereseivel indul a Moto2-es mezőny, az MV Agusta pedig komoly tapasztalattal rendelkezik a témában - ráadásul gyári háttérrel esélyesek megtörni a Kalex monopóliumát.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.