Már az R 1250 GS kiszivárgásakor tudni lehetett, hogy már bemutatásra kész az R 1250 RT is, amelyet azóta nyilvánosságra is hozott a BMW. A túraváltozat is megkapta a ShiftCam változó szelepvezérléses blokkot, mely jobb gázreakciót ígér alacsony fordulaton, miközben lényegesen erősebb lett - 134 lóerőt és 143 Nm-t ígérnek.
Leleplezték az új BMW R 1250 GS-t
Az új GS mellett az R 1250 RT is megkapja a változó szelepvezérlésű blokkot.

Az RT többi része nagyjából érintetlen marad, vagyis főleg szemmel nem látható újításokról van szó: például továbbfejlesztett kipörgésgátlóról és más elektronikákról. Ezen felül az RT-hez is elérhető lesz az extralistáról a továbbfejlesztett félaktív futómű - az új Dynamic ESA már automatikusan állítja a rugóelőfeszítést és megy utána a nagyobb terhelésnek.
Az új RT csúcspontja így is a blokk lesz, melynek a legfontosabb különlegessége a kétféle vezérműtengely-bütyökprofil, amit egy váltójárattal elektronikusan kapcsol a motorvezérlés a fojtószelep-állásától függően. Ezen felül nagyobb lett a lökettérfogata, illetve a vezérműtengelyek meghajtásán is változtattak, az eddigi görgős lánc helyett fogazott láncot használnak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.