Az Aprilia Tuono V4 1100 mély nyomokat hagyott a szerkesztőség tagjaiban, azóta is bepárásodik a kollektív szemünk, ha eszünkbe jut, és ha hihetünk a pletykáknak, 2019-re látványos fejlesztést kap a típus csúcskivitele, a nagyon hosszú nevű Tuono V4 1100 Factory: félaktív Öhlins futóművet tesznek alá.
Elvileg a jövő héten leplezik le az automatikus állítású gátlós változatot a kölni INTERMOT-on, amivel a hyper-nakedek mezőnyének talán legveszettebb darabja lesz. A Tuono V4 alapból Sachs futóművel érkezik, az aktuális Factory pedig Öhlins-szel, a 2019-es újdonság a fél-aktív csillapítás lesz, melynél a motor automatikusan állítja a csillapítást a terhelés függvényében: hasonló van a BMW S 1000 R-hez is, illetve szintén félaktív Öhlins-szel érkezik a Yamaha MT-10SP is, amely utcán és pályán is lerobbanthatatlanul ragad az útra.
Mennyire vagy hülye?
Ha egy űrállomáson dekkolnál, akkor hány létfenntartó elektronikát mernél kikapcsolni? És egy 160 lóerős motoron?