Idő előtt leleplezték a Moto Guzzi túraenduróját
A Moto Guzzi mindenkit beelőzve kiszivárogtatta a V85 TT-t, a tavaly óta feszülten várt retró túraenduróját, és azt is megtudtuk, hogy a nevében a TT nem a Tourist Trophy-ra utal, hanem a Tutto Terreno (minden terep).

A V85 TT egy új vázat és egy új 850-es, 80 lóerős blokkot használ - erre a platformra később több modellt is felhúznak majd. A váz acélcsövekből épül fel, melybe a V2-est teherviselő elemként építik be, az aszimmetrikus lengővillához pedig egy darab, oldalra szerelt rugóstag kapcsolódik. Az első kerék 19, a hátsó 17 collos.
A gyártó csak classic endurónak hívja, és a hivatalos szöveg szerint a nyolcvanas évek ralimotorjai inspirálták - a Guzzi egyébként hosszú utat járt be, mire a mai hipszter-márka státuszban landolt volna, régen kiemelkedő sportmárkának számított, és nem csak gyorsasági szakágban: 1939-ben a Moto Guzzi GT20-szal indultak a Six Days-en, illetve emlékezetes még az 1985-ös és 1986-os Dakar szereplésük is a V65 Bajával és a V75 Bajával.
Bár a a fekete fényezés nem olyan látványos, mint az eddig mutogatott trikolor, de legalább nem vonja el a figyelmet az olyan, praktikus apróságokról, mint a 21 literes tank, az állítható szélvédő, a TFT kijelző és az állítható kipörgésgátló.
Káprázik a szemem a Moto Guzzi V85 TT-től
Megmutatták a végleges külsejét: alig változott a tanulmányhoz képest.
Egyelőre pontosabb adatokat nem közöltek, de az már kiszivárgott, hogy a V85 TT-hez külön kiegészítő-katalógus is készül, amelyből gyári elemkkel lehet egyedibbé, praktikusabbá vagy kényelmesebbé alakítani a motort.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.