Ebből tényleg nem számítottunk sportváltozatra

2018.10.04. 18:28 Módosítva: 2018.10.04. 18:28

Ha hirtelen kéne mondanom egy típust, amit nem kíván sportosítás, akkor első körben mondanám a Moto Guzzi V9 Bobbert. A Guzzinál viszont mernek szembemenni a racionalitással és elkészítették a Moto Guzzi V9 Sportot.

A V9 Bobberhez képest sportosabb abroncsokat, alacsonyabb, egyszemélyes ülést, rövidebbre vágott sárvédőket, alu szélterelőt és másik kormányt tettek rá. Ezen felül állítható Öhlins gátlókat tettek alá, illetve morcosabb végdobot húztak fel.

A 853 köbcentis, 90 fokos V-eshez nem nyúltak, maradt hatvan lóerős és 81 Nm-es.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

10 órája
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23