Megvadította a Triumph a 900-as retró motorjait
A Triumph óvatosan frissítette a 900-as Street Twin sorozatot, a legfontosabb változtatások a blokkot érintik, például találtak még benne 10 lóerőt, vagyis 54-ről 64 LE-re húzták fel, ami testvérek között is majdnem 20%-os teljesítménynövekedés. Hogy ezt kiadja, könnyebb főtengelyt és kiegyensúlyozótengelyt terveztek hozzá, és a tiltást is kitolták 500/perccel, így most 7500-as fordulatnál van vége a játéknak. Továbbá a szervizintervallumot 16 ezer kilométerre növelték.
A 2019-es, hergelt blokkokat ránézésre is fel lehet ismerni a magnézium deknikről, illetve az új négydugattyús Brembo féknyergek alapján is könnyen beazonosítható a típus. Ezen felül új az első futómű is. A hardver fejlesztése mellett a szoftverre is jutott idő, újdonság a road és a rain üzemmód, és felkerült az extralistára a guminyomás-figyelő.
Ugyanezeket a módosításokat megkapta a Street Scrambler is.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!
- Hírek
V2, szíjhajtás és nem Harley: Benelli Leoncino Bobber 400
Azt hihetnénk, a sorkettes tömegrettenetek mellett az európai piacra senki nem mer 35 lóerős, V2-es bobbert hozni, de akkor tévednénk.