Kompresszorral hergelték fel a Triumph Bobbert
A Glasgow-i Triumph kereskedő valószínűleg ugyanazt érezte a Triumph Bobberen, mint mi a Bonneville Speedmasteren: nem rossz, nem rossz, de ez a 76 lóerő nem repeszti meg a májat. Úgyhogy a nyugis, 1200-as kéthengeresre ráakasztottak egy kompresszort, amitől 135 lóerős lett, a legnagyobb nyomatéka pedig 106-ról 122 Nm-re nőtt.
Mit várhatunk idén a retrótól?
Sok rajta a kamu, de nem sírok: cruisernek ez már-már sportmotor.

A kusztomizálás jegyében pattintottak rá egy santa muertés fényezést, a kipufogót és a fejidomot egy Thruxtonról túrták rá, feltettek rá egy Speedmaster kormányt és fehér oldalfalú Avon Cobra gumikkal tették látványosabbá, valamint a gyári extralistáról választottak hozzá egy minden irányba állítható Fox rugóstagot.
A szépségért szenvedni kell?
Rinyálás, persze, de van-e értelmes magyarázat erre a futóműre, fékre és üléspozícióra ennél a motornál.
A Rotrex kompresszort TTS performance alkatrészekkel szerelték fel - a kereskedés főnöke úgy fogalmazott, hogy valami igazán őrült dolgot akartak, eleinte turbón meg nitrón gondolkoztak, de végül a kompresszor mellett döntöttek - egyszerűen azért, mert így kellett legkevésbé belenyúlni a blokkba. Gyári maradhatott váz, a váltó, a kuplung és fékrendszer.