Idén húsz éves a Yamaha YZF-R1 széria, amivel a Yamaha modernkori superbike-karrierje indult, ezt pedig egy nagyon ultra-limitált R1 kiadással ünneplik - ez a YZF-R1 GYTR, amiből mindössze 20 darab készül, és egy kizárólag pályán használható csoda lesz. A GYTR amúgy a Genuine Yamaha Technology Racing rövidítése.

A limitált R1 verseny motorvezérlőt és dataloggert kapott, a futómű pedig az Öhlins csúcsmodelljeiból lett összelegózva: elöl FGRT 219 villa, hátul TTX36 GP rugóstag dolgozik, a spéci kiegészítők pedig, mint a kezelőszervek, a lábtartók, a védőelemek és hasonlók a Gilles Toolingtól származnak.
Ezeken felül került rá állítható kormánygátló, teljes titán Akrapovic Evolution 2 kipufogórendszer, és minden idoma szénszálas műanyag.
GYTR részleg az über-R1 mellett egy földhözragadtabb modellt is begurított a nagyközönségnek, az YZF-R3 versenyváltozatát: Öhlins futóművet, Brembo féktárcsát, titán Akra rendszert és egy GYTR-tuningkitet dobtak rá, hogy esélyesebb legyen a 2019-es Supersport300 világbajnokságon.

Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.