Pornográfia a pályamotorozás és a dizájn határán
Így utólag már kicsit bánom, hogy ellőttem a szuperlatívuszokat a Husqvarna 701 Svartpilen kapcsán, mert ha valamitől igazán önkívületi állapotba kerültem, az a Husqvarna Vitpilen 701 Aero Concept, amit röviden összefoglalhatunk azzal, hogy csutkakormányos, idomos, egyhengeres pályamotor, de ez pont nem fedi a lényeget.

A lényeg ugyanis az, hogy úgy pályára való célszerszám, hogy közben annyi fantasztikus dizájnmegoldás van benne, amitől múzeumban lenne a helye.
A koncepció amúgy adja magát, nem véletlen, hogy a pillekönnyű pályamotorokra szakosodott Krämer már épített hasonlót, fogták a 690 Duke blokkját, és tuti versenymotort építettek köré. A Husqvarna tanulmányánál annyi a különbség, hogy kicsit kevésbé vették komolyan a versenyhasználatot, cserébe a formatervezők szabadon kiélhették magukat.
Betyár lehet: 125 kiló és 81 lóerő
A Krämer HKR Evo2 egy finoman tuningolt KTM blokk köré épül.
Az oldalsó idomok, a teli hátsó felni, a zseniális far, a ezer szögben hajló és törő fejidom, mind-mind zseniális, miközben a műszaki tartalom megmaradt - bárcsak jönne szériában is. Akár így, lámpa, tükrök és rendszám nélkül.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.