Újra vannak rendszámos mászókák a KTM-nél
Akinek az elmúlt években nagy, egyhengeres, pályán és utcán is betyáros supermotó vagy enduró kellett, annak egyetlen lehetősége volt, a Husqvarna 701 Supermoto és 701 Enduró. Most már újra van opció: ugyanaz narancssárgában.
Hallottál már a svéd szado-mazoról?*
Ez egy utcai motor, érted, "utcai" (kacsint, kacsint), csak éppen az életedre tör.

Az osztrákok leporolták a 690 SMC R nevet, és már az Euro4-es LC4-gyel meghajtva kínálják - vagyis 73 lóerővel és 73 Nm csúcsnyomatékkal. Ezen felül van még üzemmódkapcsoló két mappinggal (street és sport), kanyar-ABS, dőlésszög-érzékeny kipörgésgátló és kétirányú gyorsváltó. Az ABS-nek van egy úgynevezett supermoto módja, amellyel elszabadulhat a bennünk lakó huligán, és engedi keresztbe csúszni a motor hátulját. Ezen felül finomítottak a vázon, a segédvázon, növeltek a tank méretén (már 13,5 liter) és minden paraméterében állítható WP futóművet toltak alá.
Ezek után nem nehéz kitalálni, hogy milyen újdonsággal kell számolni a 690 Enduro R-nél: ugyanezekkel, annyi a különbség, hogy 18-as hátsó és 21-es első kerék van az enduró alatt, a futómű pedig terepre hangolt WP XPlor villából és rugóstagból áll. A rugóstag himbarendszerrel kapcsolódik a lengővillához.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.