Utcai ralitanulmányt mutatott be a Honda

2018.11.14. 14:07

Amikor a Honda 2012-ben visszatért a Dakarra a CRF450 Rally-val, a közönség szinte könyörgött egy utcai replikáért, amire folyamatos csend volt a válasz. Aztán végül volt egy kis gurítás, a Honda CRF250L Rally (teszt itt), amely ugyan nem pontosan az volt, amire a közönség vágyott - mármint stílusban igen, de a műszaki tartalomból hiányzott a tűz.

Kapcsolódó
Majdnem félreértettem

Majdnem félreértettem

A külső az már önmagában egy teljes értékű színdarab, és egészen az első ugratóig tart.

Azóta viszont elkészült a 450-es utcai enduró, a CRF450L, amely már ideális alap egy nagyobb, utcai szoft ralimotorhoz, és minden jel arra mutat, hogy a Honda el fogja készíteni. Ilyen jel például a múlt héten bemutatott CRF450L Rally tanulmány.

A kiállított motorról keveset tudni - valószínűleg az olasz fejlesztőközpont rakta össze, legalábbis az olasz beszállítóktól származó kiegészítőkből erre lehet következtetni, tehát a Termignoni dob és az Acerbis kézvédő erre enged következtetni.

Forradalmi újdonságok nincsenek rajta, viszont a CRF250L Rally-hoz hasonlóan ez is nagyon ügyesen hiteti el, hogy valami komoly célszerszámhoz van szerencsénk. A futómű és a 150 kiló alatti tömeg ígéretes, viszont nem valószínű, hogy a blokkot felhúznák - a CRF450L adatai pedig elég lehangolóak, mindössze 25 lóerőt és 32 Nm-t tud. Várhatóan 2020-ban vagy 2021-ben jön a kész változat.

Kapcsolódó
L, mint utcán is legális

L, mint utcán is legális

A Honda CRF450R-et építette át a Honda versenycuccból hobbimotorrá.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21