A Cambridgeshire-i Herald egy apró motorgyártó, Anglián kívül lényegében ismeretlenek, pedig kellemes arányú, könnyű gépeket gyártanak. A Motorcycle Live kiállításon bemutatták új modelljüket, a Brute 500-at, ami az első, nem Kínában készülő típusuk.
Minőség, amit kínainál még nem láttunk
Az angol-kínai koprodukcióban készülő Herald Scrambler európai értelemben véve is modern és motor benyomását keli.

A Brute 500 neve becsapós, az A2 kompatibilis motorba egy 450-es, négyütemű egyhengerest építenek be, melynek 43 lóerős teljesítménye egy hatos váltón és lánchajtáson keresztül jut el a kerékhez. A blokkról nehéz megmondani, hogy honnan származik - ugyanúgy lehet Sherco- vagy TM-származék, mint nagyjából bármi más.
A soft-retró stílushoz remekül illik az állítható futómű, és bár még a tesztüzemnél tartanak, a Herald vezetői szerint a végleges változat életképes riválisa lehet a többi kínai-európai retró márkának, mint amilyen a Fantic, a Mash vagy az SWM - ezekről a kevésbé ismert, jól kinéző retró modellekről itt írtunk hosszabban.
Hat betyár retró motor, amiről még nem hallottál
Újak, jól néznek ki, csak éppen alig ismerik őket.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.