Modern technikát és 500 köbcentit ígér a Brixton

2018.11.28. 15:50

Bár a Brixton elsősorban kevés köbcenti - 125 illetve 250 - köré épít nagyon kellemes külsejű, viszonylag olcsó retró motorokat, az EICMA-n előálltak egy teljesen új, 500-as tanulmánnyal, a BX 500-zal.

A BX kilóg az eddigi kínálatból, markánsan elmozdultak vele a modernitás felé - például minden fényforrás ledes rajta, a teleszkópvilla fordított és a féknyereg is radiálisan rögzített.

A blokk szintén szakít minden korábbi hagyománnyal, az eddigi licensz alapján gyártott, léghűtésű egyhengeresek helyett ez már egy saját fejlesztésű, vízhűtéses, soros kéthengeres. A 486 köbcentis, nyolcszelepes, DOHC motor 48 lóerős, vagyis A2-es jogosítvánnyal vezethető.

A tanulmány bemutatásával együtt jelezték, hogy a szériagyártásra kész változattal 2019-ben állnak elő.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

tegnap, 15:13
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10