Modern technikát és 500 köbcentit ígér a Brixton
Bár a Brixton elsősorban kevés köbcenti - 125 illetve 250 - köré épít nagyon kellemes külsejű, viszonylag olcsó retró motorokat, az EICMA-n előálltak egy teljesen új, 500-as tanulmánnyal, a BX 500-zal.

A BX kilóg az eddigi kínálatból, markánsan elmozdultak vele a modernitás felé - például minden fényforrás ledes rajta, a teleszkópvilla fordított és a féknyereg is radiálisan rögzített.
A blokk szintén szakít minden korábbi hagyománnyal, az eddigi licensz alapján gyártott, léghűtésű egyhengeresek helyett ez már egy saját fejlesztésű, vízhűtéses, soros kéthengeres. A 486 köbcentis, nyolcszelepes, DOHC motor 48 lóerős, vagyis A2-es jogosítvánnyal vezethető.
A tanulmány bemutatásával együtt jelezték, hogy a szériagyártásra kész változattal 2019-ben állnak elő.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.