A KTM nemrég frissítette az RC 390-et, de akkor kizárólag annyi történt, hogy az Euro4-hez szükséges minimumot fejlesztették csak, míg a blokkot tekintve azonos Duke 390-ből egy teljesen új motort csináltak.
Az igazi betyársereg
Az mekkora húzás, hogy a leggyorsabb és legigényesebb motor a legolcsóbb a kategóriában!

Jövőre viszont várható, hogy felzárkóztatják a kis sportmotort. Egyfelől új lesz a külseje, lecserélik a teljes idomszettet, ledes fényszóró kerül rá, illetve megkapja a 390 Duke-ról ismerős TFT műszerfalat. Vélhetően a szélvédő is magasabb lesz, és a tank alakján is módosítanak - egy hosszúkásabb és nagyobb térfogatú tartály kerül majd rá.
Az ergonómia módosításával nőnek az RC390 külső méretei, emiatt a magasabb pilóták is otthonosabbnak fogják találni. Bár a gyár körül láttak olyan prototípusokat, amelyeknél a segédváz térhálós volt, de nem biztos, hogy ezt a megoldást megtartják a szériamodellnél - viszont a hegesztett segédvázról valószínűleg átállnak a csavaros kötésre.
Mivel az új RC várhatóan 2020-ban jelenik meg, reménykedhetünk egy továbbfejlesztett futóműben és egy erősebb, Euro5 kompatibilis blokkban is, illetve vélhetően megkapja a Duke finomabb váltóját - minderre szüksége is lesz, ha érvényesülni akarnak a Ninja 400, a Yamaha R3 és a CBR500R ellenében.
A legkanosabb póni
Egy kis extra köbcenti soha nem árt. Ha pedig sok van belőle, garantáltan jó lesz.