Az Indian levédette a Raven, azaz holló nevet, amelyet valószínűleg egy még csak készülő modell fog megkapni. Bár egyelőre csak egy név van, nagyon valószínű, hogy az amerikai márka új V2-esét fogják hozzá használni, amelyet az FTR1200 is megkapott.
Erősebb lett a vártnál az Indian utcai flat track motorja
Leleplezték az Indian első nem-cruiser motorját.

A motorozás történelmében a madárnevek jellemzően gyors motorokhoz tartoztak, mint például a Suzuki Hayabusa vagy a Honda Super Blackbird, ezért nem kizárt, hogy az Indian Raven egy power cruiser lesz - az alapok a flat track stílusú FTR-ből jönnek, tehát adott lesz a 120 lóerős és 115 Nm nyomatékú, 1200-as, vizes V2-es, az ülés alá rejtett, így a súlypont és a tömegközéppont szempontjából kedvező tank, a név alapján pedig a fekete fényezés is valószínűsíthető.
Ezeket a feltételezéseket támasztja alá az is, hogy még októberben beszéltek arról az Indian vezetői, hogy az FTR platformjára több modellt is felhúznak majd, illetve a klasszikus cirkálóktól elmozdulnak a sportosabb, fiatalosabb irányba - nagyjából arra, amerre most a Diavel és a nemrég kiszivárgott Triumph Rocket III is tart.
180 lóerős és 2500 köbcentis lesz az új Rocket III
Újabb hírek a Triumph power cruiseréről.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.