Ahogy sejteni lehetett, a Triumph egy teljesen új Daytonán dolgozik, amelybe azt a 765-ös blokkot szerelnék, amelyet mi a Street Triple-ből ismerünk, és amelyet a Moto2-ben is használnak 2019-től.

Korábban a Triumph termékmenedzsere, Steve Sargent azt nyilatkozta, hogy ha bizonyítottnak látják, hogy van rá kereslet, akkor készítenek egy új Daytonát - és most úgy tűnik, megtalálták a keresletre a bizonyítékot. Egy éve még határozottan cáfolták, hogy dolgoznának egy 765-ös utcai sportmotoron, a múlt héten viszont az MCN Spanyolországban szpottolt egy szériakésznek tűnő, új Daytonát.
Számos részletet változtatás nélkül átemeltek a 675-ösről, például a váz és a lengőkar lényegében változatlan, az idomok pedig gyakorlatilag megkülönbözhetetlenek. A farokidom és a kipufogó látványosan új, illetve várhatóan a Daytonából is lesz belépő és fullos modell, csúcs futóművel és fékkel.
Kinyírtátok szemetek! Legyetek átkozottak!
Még utoljára leborulunk a legjobb hatszázas lábai előtt, mert ilyen egy darabig nem lesz több.
Bár a prototípus külsőre ismerős, a blokk nagyon egyértelműen a 765-ből származik, viszont jó eséllyel több olyan módosítást is megkapott, amelyet a Moto2-es projekt miatt fejlesztettek ki - hengerfej és a vezérműtengelyek például biztosan eltérnek majd a Street Triple-től.
A Daytona 765 csúcsváltozata Öhlins Nix30-as villákat fog kapni, az első kerekeket pedig a Brembo legújabb Stylema féknyergei fogják majd - ezek könnyebbek és nagyobb teljesítményűek, és jobb termikus tulajdonságokkal bírnak, mint a korábbi M50-es nyergek. A hátsó TTX rugóstag viszont ugyanaz lesz, mint a 675 R-ben volt. Félaktív futómű viszont nem lesz.
Mivel a műszaki alapok a Street Triple-ből származnak, az elektronikai rendszert is át fogják venni, tehát lesz TFT kijelző és hattengelyű IMU, amely felügyeli a kipörgésgátlót és a kanyar ABS-t.
Mi is valójában a motoripar legújabb fétise, az IMU?
Mi az IMU? Mit tud? Miért tartott ilyen sokáig a feltalálása?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.