A három leggyakrabban ellopott autó alkatrész a katalizátor, a légzsák és a keréktárcsa. E három az, ami gyorsan és drágán eladható, nehezen kinyomozható, és ami fontosabb: gyorsan kiszerelhető. Úgy tűnik erre a motoros bűnözők is rájöttek, ugyanis London belvárosában nemrég elloptak egy hátsó kereket egy BMW R 1200 GS-ről.
Nemzeti konzultációt rendeltek el Angliában a motoros bűnözők miatt
A tövények jelenleg inkább a bűnözőket védik, és nem a rendőrt segítik, ezen változtatnának.

A facebook poszt alatti kommentekben főleg a tolvajok motivációját találgatták. Voltak akik azt gondolták, hogy elloptak egy ugyanilyen motort, aminek le volt láncolva a kereke és anélkül vitték el. Mások szerint megpróbálták ellopni a motort, de nem sikerült, ezért elvitték a kereket és később terveztek visszamenni a motorért. Legnagyobb eséllyel persze csak eladják. Viszonylag sérülékeny alkatrészről van szó, tehát gyorsan elkel.

Mivel egykarú lengővilláról van szó, ezért ezt épp olyan könnyű leszerelni, mint egy autó kereket. Sőt! Ezt még könnyebb, hiszen egy autókerék ellopása ott kezdődik, hogy felemeled az autót. Itt viszont a középtámasz meg is oldja ezt a kérdést, tehát egy jó elektromos ütve csavarozóval körülbelül 15 másodperc alatt meg is van a művelet (ha nincs útban a kipufogó és a sárvédő, úgy egy kicsit több idő).

Autóknál a legolcsóbb védekezés a keréklopás ellen a kerékőr csavar vagy anya használata, mely valóban megnehezíti a tolvajok dolgát. Ez úgy tűnik most már a motorkerékpároknál is hasznos lehet.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.