Készül a Zaeta kéthengeres flat track motorja
A Zaeta maga a motorpornó, egy csúcsminőségű, olasz, ultraluxus versenymotor, még ha ezek a szavak nehezen is férnek meg egy mondatban. Az apró olasz cég a TM 530-as egyhengerese köré épített méregdrága, rendszámos flat track motort - eleinte térhálós acélcső vázzal, de aztán tovább fokozták a gyönyört egy CNC-mart bölcsővázzal. Az egész motor mindössze 120 kiló, és az olasz flat track bajnokságban már bizonyították, hogy nem csak megjelenni lehet vele.
Légy gyors és fordulj balra!
Büfög, mint egy román tolóhajó. Hatalmasat rúg mindegyik fokozatban, a vézna motorkerékpár üvöltő vadbarommá változik a forgalomban.
A Zaetát idén elindítják az amerikai flat track bajnokságban az egyhengeresek között - pont ott, ahol a KTM is rajthoz áll az átalakított 450 SX-szel -, de ami még érdekesebb, hogy 2020-ra a kéthengeres mezőnyben is tennének egy próbát.
A KTM belevág a flat track-be
Átalakított krosszmotorokkal, gyári csapatként indulnak az amerikai flat track bajnokságban.
Ebből egyenesen következik, hogy hamarosan lelepleznek egy új modellt, melybe egy körülbelül 750 köbcentis, soros kéthengeres blokkot építenek. Hogy honnan vásárolják hozzá a blokkot, még egyelőre rejtély - nem kizárt, hogy a Yamaha MT-07 kéthengeresét használják majd, de ugyanígy esélyes lehet a Ducati, az Indian vagy a Harley is. A különc dizájn és a meseszép részletmegoldások viszont garantáltak: az olaszok ebből nem engednek.
Inasba rak mindent
Négy éve ezzel tették újra szexivé a középkategóriát. És most megint odavertek.