A tavaly bemutatott Suzuki Katana olyan szinten megmozgatta a japánok fantáziáját, hogy a Tokyo Motorcycle Show-n alig volt olyan stand, ahol ne lett volna kiállítva legalább egy, szériaállapotban, vagy átépítve. Eddig a legkívánatosabb Katana-építés a Team Classic Suzuki retró versenymotorja volt, a Kagayama Katana pedig egy erős trónkövetelő.
Mocskosul vágykeltő a Suzuki Katana versenymotor
Nem dísznek készült, veterán versenyeken fog indulni vele a gyári csapat.

Közös bennük, hogy ez is ízig-vérig versenymotor, amelyet a Team Kagayama épített, és meg is nyerték vele a Taste of Tsukubát, az épített és retró pályagépek fesztiválszerű versenyét.
A Kagayama Katanába egy L5-ös GSX-R1000 185 lóerős blokkját építették be, amelyet megtámogattak egy programozható kipörgésgátlóval, gyorsváltóval és minden ínyencséggel, amivel egy pályamotort meg lehet fűszerezni. A futóművet és a fékrendszert modernre cserélték, az eredeti hűtő helyére egy erősített versenyhűtőt tettek fel, az idomok pedig szénszálból készültek - a Hercules fantázianevű kategóriában indultak, ahol minden módosítható, egyedül a vázat kell meghagyni eredeti állapotban.