Lecsupaszított Panigale V4 R-eket tesztel a Ducati
Még januárban szúrt szemet a Pikes Peak hegyi felfutó nevezési listáján, hogy a Ducati a prototípus kategóriában indít egy titkos motort, amelyet a Pikes Peak egyik legnagyobb pitonja, Carlin Dunne fog hajtani. Akkor nagyon valószínűnek tűnt, hogy a Panigale V4 naked változata lesz a prototípus versenymotor, és mostanra már egészen biztosak lehetünk ebben.
Titkos prototípust indít a Ducati a Pikes Peak-en
Valószínűleg az abszolút rekordot húznák be egy V4-es Streetfighterrel.

Valószínűleg egy új abszolút rekordra készülnek, a Ducati nem tűrheti, hogy a KTM tartsa a rekordot - viszont a Super Duke R idejét a Multistrada 1260-nal nem olyan könnyű megdönteni, mint egy veszett sportmotor alapjaira épített nakeddel.
Így kell megdönteni a Pikes Peak rekordját
Úgy eltelik ez a tíz perc, hogy észre sem veszed.
Az Asphalt and Rubber motoros blog hozta le egy olvasójuk fotóját, amin néhány meztelen Panigale V4 volt látható a Chuckwalla-i versenypályán, amint Carlin Dunne tesztelte őket. Amióta a Pikes Peakről ki lettek tiltva a sportmotorok, és előírás lett az egy darabból álló kormány, a csúcs naked-ek és a sportmotorba hajló túraendurók lettek a hegy királyai, viszont a prototípus kategóriába beférnek egyedi, átalakított gépek - így a módosított, lecsupaszított Panigale V4 R.
Kitiltják a sportmotorokat a Pikes Peakről
De csak a sportmotorokat. És egy elég meglepő szempont alapján számít valami sportmotornak.
Az aktuális rekordot tartó KTM 1290 Super Duke R szériában 170 lóerő, míg a Panigale V4 R a feláras, kizárólag versenypályán használható sportkipufogórendszerrel 230 lóerős, és nem kizárt, hogy a versenyen indított példány még erősebb lesz.
Ducati Panigale V4 R: 231 lóerő
Alapból csak 217 LE, a 231-hez kell rá egy Akrapovic rendszer.