A Honda frissítette a CRF sorozatot, beleértve a sportcélú és a lakossági terepmotorjait is. A CRF250R sportendurójuk legnagyobb újítása, hogy a blokk köré a CRF450R vázát és futóművét építik - ezen kívül 4%-kal erősebb lett, valamint 8%-kal nőtt a csúcsnyomatéka, illetve ami még fontosabb, hogy lentről és középről is jobban húz. A teljesítmény növelését új dugattyúval, átdolgozott vezérműtengellyel és hengerfejjel érték el.
Majdnem félreértettem
A külső az már önmagában egy teljes értékű színdarab, és egészen az első ugratóig tart.
A gyorsulásnak szintén jót tesz, hogy rövidült az áttétel a 2. és 3. fokozat között, a váltó simaságának pedig a 3-as és 4-es fokozat fogaskerekének az új, súrlódáscsökkentő bevonata kedvez. Szintén újdonság, hogy fokozatonként eltérő befecskendezési térképet írtak hozzá. A CRF250R változásait a cross country CRF250X is megkapta.
A CRF450R és a CRF450X, vagyis a 450-es versenymodellek újdonsága a nyomatékszabályzó, a rajtelektronika és az állítható befecskendezési térkép - a nyomatékszabályzó egyébként nem a megszokott módon működik, tehát nem a hátsó kerék forgási sebességét figyeli, hanem a fordulatszám változásából dönti el, hogy szükséges-e a közbelépés - igény esetén egyébként kikapcsolható.
A lakossági CRF-ek műszaki szempontból nem változtak, egyedül a színeket és a grafikájukat frissítették.