Úgy tűnik, az amerikaiakat nem zavarja, hogy egy nevet már ellőttek az olaszok: várhatóan 2020-ban jön az Indian új baggere, a Raptor. Az új túracruiser legfontosabb újdonsága a blokk lesz, amellyel az egykori Victory 1737 köbcentis Freedom 106-os V2-esét helyettesítik.
Hammer, melyet érdemes szeretni
A szomszédok utálni fognak, ha a Victory-hoz ezt a kipufogót is megveszed. A gyűlölettel együtt lehet élni, sőt, talán érdemes is.

Az új blokk egy felülfekvő vezérműtengelyt kap, és hengerenként négy szeleppel látják el, de a Freedom 106-tól eltérően vízhűtéses lesz, illetve 1770 köbcentis, amiből 120 lóerőt nyernek ki - ez pedig 30-cal több, mint amit az Indian aktuális big block-ja, a Thunder Stroke 111 tud.
Ha valami bajod lenne a Harley-val...
Mikor láttál utoljára ennyire szép blokkot? Kár, hogy semennyire nem szól, mert a dög meg van benne.
A Raptor egy öntött alumínium vázat kap, ami sokkal modernebb megoldás, mint ami egy ilyen típusú motornál bevett és indokolt, és a fordított teleszkópvilla és a radiális Brembo féknyergek is megnyugtatóan túltervezettnek tűnnek. A hátsó futóműről egyelőre nincs információ, nem tudni, hogy kétoldali vagy központi rugóstaggal oldják meg a rugózást - az időnként felbukkanó kémfotókon ezt a részt eltakarják az oldaldobozok.
Az Indian Raptor bemutatója augusztusban várható - minden bizonnyal Sturgis-ban leplezik le -, az európai forgalmazás pedig jövőre indul.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.