A Kawasaki Z900RS kiváló motor, nem csak esztétikailag üt, hanem minőségben és élményben rendben van - érdemes elolvasni róla a huligán Bistei kolléga tesztjét, még őt is megvette kilóra. Az RS ügyesen idézgeti a 70-es éveket, viszont ha valakinek a nyolcvanas évek végére és a kilencvenes évek elejére porcosodik, akkor sincs gond, a spanyol Japan Legends előállt a Z900-hoz egy nagyon korrekt idomszettel.
Sose szabad fullba nyomni a retrót
Így legalább belefér a rendes futómű és fék. Kis kompromisszum, nagy királyság.

A ZXR900 fantázianevű idomszett egy új félidomot és egy farokidomot tartalmaz, illetve a ledes lámpát, amikkel ügyesen idézik meg a késő nyolcvanas éveket, egészen pontosan a ZXR750-et.
Az átépítőkészlet viszont kizárólag a modern Z900-zal működik, az alapból retró RS-nek sem a tankja, sem az ülése nem passzol a Japan Legends idomszetjéhez - a demómotorjuk is alap Z900-ból épült, amit a tank mellett a felni és a fékek is bizonyítanak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.