1969-ben jelent meg a BMW-nél a /5 széria, amiről a német gyártó egy R nineT különkiadással emlékezett meg. Az R 50/5, az R 60/5 és prémiumnak számító R 75/5 modellekkel egy új korszak kezdődött a BMW-nél - nem csak a blokk lett új, hanem a váz, a futómű és a dizájn is.
Fapad stílussal
A Pure a BMW R-nineT kínálat Ford T-je: csak egyféle színben létezik, és eltüntettek róla minden túlzó részletet. De így is felkapják rá a fejüket a népek.

Az R nineT /5 egy ügyesen átdizájnolt nineT, ami a kék fényezést, a tankra szerelt tankpadot, a küllős felniket, a krómozott tükröket és a telókon lévő gumiharmonikákat jelenti.
Műszaki újdonság viszont nincs, a blokk továbbra is a léghűtéses 1170 köbcentis bokszer 110 lóval, a 320-as első féktárcsákhoz sem nyúltak, viszont alapáron extra az ABS, az ASC és a fűthető markolat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.