A legfrissebb pletykák szerint a Suzukinál terveznek egy gyorsabb és keményebb kivitelt az új Katanából, amit egyelőre csak Katanara R néven emlegetnek. Az aktuális Katanát tavaly ősszel leplezték le Milánóban, azóta pedig mi is kipróbáltuk - a teszt itt olvasható.
Nem bánt, csak ha akarod
Itt a bizonyíték: a nyolcvanas évek is megérett a kult státuszra.

Ahogyan a tesztből is kiderül, nem lett rossz motor, de fejlettségben elmarad a BMW S 1000 R vagy a Yamaha MT-10SP színvonalától, a jövőre várható Ducati Streetfighter V4-ről nem is beszélve. A szériánál pengébb Katana egyébként nagyjából a bemutatóval egyidejű gondolat, nemrég a Tokio Motor Show-t árasztották el különböző átépítések és tuningok, kis túlzással minden standra jutott egy módosított Katana. Ez szöget üthetett a Suzuki menedzsereinek a fejébe.
Mennyire vagy hülye?
Ha egy űrállomáson dekkolnál, akkor hány létfenntartó elektronikát mernél kikapcsolni? És egy 160 lóerős motoron?
Egyfelől adná magát, hogy építsék meg ugyanezt a GSX-R1000 műszaki alapjaira, de valószínűbb, hogy egy esetleges Katana R inkább komolyabb futóművet, gyorsváltót, kanyar-ABS-t és egy IMU-vezérelte kipörgésgátlót fog kapni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.