További V85-ös modellek jöhetnek a Guzzitól
A Moto Guzzi idén dobta piacra a fantasztikus külsejű V85 TT retró túraendurót (teszt hamarosan), és az abban bemutatott új, 850 köbcentis blokk várhatóan további típusokban is felbukkan majd - 2019-ben egy gyártó már nem engedheti meg magának, hogy egyetlen típus számára fejlesszen egy ennyire drága alkatrészt.
Káprázik a szemem a Moto Guzzi V85 TT-től
Megmutatták a végleges külsejét: alig változott a tanulmányhoz képest.
A V85 is egy platform, aminek a tervezéséhez komoly műszaki támogatást kapott az Apriliától, és várhatóan a további változatok már ősszel, az EICMA-n meg fognak jelenni. Hogy pontosan mire számíthatunk, az még rejtély, de találgatni azért lehet: nem csalódhatunk nagyot, ha számítunk egy naked kivitelre, ami a Griso után támadt űrt töltené be, illetve egy café racerre, aminek a kedvéért visszahozhatnák a Le Mans nevet.
Lavina a Pilisben
Nem hülyebiztos, nem finom, nem minden igénynek megfelelő: utálhatod vagy imádhatod, középút nincs.
Az biztos, hogy az Euro5-ös szabványt is teljesítő V85 platformnak fontos szerepe van a Guzzi jövőjében, ezek fogják adni a kínálat gerincét, és várhatóan 2021-től az aktuális V9-es modelleket is a V85-ösök fogják váltani.
Emellett valószínűnek tartom, hogy ugyanezekre az alapokra előbb-utóbb építenek egy 1200-as blokkot is, hogy egy méretosztállyal feljebb is jelen legyenek.