Kémfotón a KTM 890 SMT

2019.08.29. 11:28

Úgy tűnik, hogy az aktuális 790-es platform kevés, és 2020-ra 890 köbcentisre bővíti a KTM a soros kéthengeres technikáját - és ami még érdekesebb, újabb típusváltozatot is húznak rá - igaz, egyelőre nem tudni, hogy SMT-nek fogják hívni, vagy Duke GT-nek.

Kapcsolódó
A legjobb japán motor, amit a KTM valaha gyártott

A legjobb japán motor, amit a KTM valaha gyártott

Osztrák motor még soha nem volt ennyire sokoldalú és kiegyensúlyozott.

smt890

Már a 790 Duke R változatáról is felröppent a pletyka, hogy 100 extra köbcentit fog kapni, hogy az emissziós normák betartása mellett is tigrisebb legyen. És ha már rengeteg pénzt és időt ölnek a platform fejlesztésébe, akkor a megtérülés szempontjából előnyös, ha minél több szegmensben jelen vannak vele - jelenleg naked és túraenduró változatban kapható az LC8c, de egy ideje már sejteni, hogy készül belőle egy sportos túraváltozat.

Kapcsolódó
Pletyka: a KTM 790 Duke R változata 890-es lesz

Pletyka: a KTM 790 Duke R változata 890-es lesz

A rossz nyelvek szerint máshogy nem lett meg az elvárt extra teljesítmény.

A KTM-nél a sport-túra mindig is mást jelentett, mint a japán gyártóknál - gondoljunk csak az SMT-re vagy a Super Duke GT-re - és ezúttal sem lesz ez másként.

Kapcsolódó
Gyilkossági kísérlet

Gyilkossági kísérlet

Ez egészen biztosan nem egy újságíróknak felkészített, preparált tesztmotor volt.

A frissen kémfotózott 890 SMT/GT érdekes öszvér, a tank kialakítása az Adventure-t idézi, míg a 17-es kerekek a Duke-ról ismerősek - és nagyjából ez a recept is, a túraenduró és a naked bike elemeit ügyesen összekeverni.

Kapcsolódó
Autópályatempóval terepen

Autópályatempóval terepen

A KTM rajongói könnyű, kezes, terepen is ügyes túramotort kértek. Felárért meg is kapják.

Ha szerencsénk van, még idén leleplezik, jövőre pedig indulhat a forgalmazása.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

tegnap, 15:13