A Ducati nem határolódik el az Endurance VB-től
Az idei Endurance Világbajnokság a Kawasaki, a Honda, a Yamaha és a Suzuki között zajlott, a BMW csak privát csapatokkal volt jelen ( a 2019/2020-as szezonban viszont gyári támogatással érkeznek ), és csak elvétve indult egy-két különc más márkával - némelyik fordulóban felbukkant egy-egy apriliás csapat, illetve Suzukában a szezonzárón a Team de"LIGHT rajthoz állt Ducatival - ugyanis a Panigale V4 R megfelel a szabályoknak. És a Ducati Corse sportigazgatója elárulta egy interjúban, hogy az Endurance VB-s részvétel ötletét még nem vetették el.
A BMW is beszáll az Endurance világbajnokságba
Tetszik nekik a formátum, a következő szezonban gyári támogatású csapattal indulnak.

Bár saját csapatot nem terveznek indítani, de a következő szezonban magáncsapatoknak biztosítanak gyári támogatást - ez hatalmas előrelépés az elmúlt szezonokhoz képest, ugyanis a Ducati eddig kerülte az Endurance VB-t, ezt pedig most értelmezhetjük óvatos tapogatózásnak.
A Ducati hagyományosan óvatosan kezd az újdonságokkal, például ha készítenek egy új superbike-ot, először stock bajnokságban indítják, és csak a következő szezonban eresztik neki a Superbike VB-nek, így jártak el például a Panigale V4-gyel is, szóval nem kizárt, hogy hasonló a terv az Endurance VB-vel is.
Paolo Ciabatti, a Ducati Corse sportigazgatója úgy fogalmazott, hogy egyelőre nincs tervben a gyári részvétel, de a jövőbe tekintve nyitva hagyják a lehetőséget. Elmondta, hogy egy ilyen sorozatban a sikeres szereplés rengeteg munkát és pénzt kíván, hiszen fel kell építeniük egy csapatot, tesztelniük kell a pályákon, be kell gyűjteni a legjobb ducatis versenyzőket - ők pedig nem engedhetik meg, hogy ne tegyenek meg mindent a lehető legjobb szereplésért.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.