A BMW az ezres, soros négyhengeres blokkja köré három motort épített: az S 1000 RR superbike-ot, az S 1000 R nakedet és az S 1000 XR crossovert, és ebben a sorrendben is mutatta be őket. Mivel 2019-re az RR teljesen új lett, mármint konkrétan egyetlen alkatrésze sem egyezik az előddel - még a blokk felfogatási pontjai sem -, várhatóan az új XR és R is teljesen újak lesznek.
Van. Benne. Erő.
Nem az a kérdés, hogy ki tudod-e motorozni (nem), hanem hogy tudod-e élvezni?

Az új S 1000 XR-ről már hallottunk pletykákat, viszont a frissített R-ről még semmi hír. Úgy tűnik, hogy 2020-ra a BMW a crossover kategóriát erősíti meg - egyrészt az új XR-rel, illetve már egy ideje hallani, hogy az F-széria alapjaira is terveznek egy hasonló stílusú modellt, hosszabb rugóutakkal, de sportos hangolással és 17-es kerekekkel - a 9Cento tanulmány sem csak hobbiból készült, és az sem elírás volt, amikor tavasszal kiszivárgott az F 850 RS.
BMW F 850 RS: elírás vagy új modell?
A bakit elkövető angol importőr nyilván tagad mindent.
Frissítés előtt áll a BMW S 1000 XR
Amire számíthatunk: új váz, új dizájn és változó szelepvezérléses blokk.
Az S 1000 XR az RR-hez hasonlóan teljesen új lesz, tehát a váz és a blokk sem fog egyezni az aktuális szériával - mindkettő az RR-ből fog érkezni, ahogyan az elektronikák is, egyet kivéve, ami a BMW-nél várhatóan az XR-ben fog debütálni, a Bosch radaros tempomatja.
A radaros, távolságtartótartó tempomat lesz az idei sláger, a KTM és a Ducati is beépítette már a prototípusaiba.
Radaros tempomatot kaphat a KTM 1290 Super Adventure
Ha igazak a pletykák, magától tartja majd a követési távolságot.