Az Aprilia Kínában mutatta be a GPR250-et, a dedikáltan a távol-keleti piacra szánt sportmotorját, amelyet formailag igyekeztek a lehető legjobban az RSV4-hez igazítani. A tömege 150 kiló, a mozgatásáról pedig egy 25 lóerős, vízhűtéses egyhengeres gondoskodik.
A japánoknak nincs esélyük
Teljesen, koncepciójában is új motort csinálni nem egyszerű ujjgyakorlat. Az Aprilia tudja ezt a legjobban, akinek a MotoGP-be fejlesztett háromhengeres prototípusa akkorát bukott, hogy kis híján csődbe rántotta az egész céget.

Nem valószínű, hogy a GPR250 az európai piacon is megjelenik - az egyes pletykák szerint a CFMotótól származó blokk ugyanis nem felel meg az Euro5-nek, így mire bevezethetnék, le is kéne állítani a forgalmazást.
Pedig lenne létjogosultsága 125-ösnél nagyobb, de 900-asnál kisebb modelleknek az Aprilia kínálatában, ugyanis az RS125 és a Dorsoduro 900 között nincs átmeneti modelljük - egyelőre, ugyanis jövőre várhatóan jön az RS660, amelyet az olaszok a Kawasaki ZX-6R és a Yamaha R6 ellenfelének szánnak - mind pályán, mind közúton.
Húzd a gázt, mint ha loptad volna
Bár plusz harminchét köbcenti kevésnek hangzik, ettől a minimális többlettől lesz a kis Ninja kiváló precíziós csapásmérő eszköz.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.