Álomszerű caféracerrel jön a Triumph
A Triumph kiadott egy teasert a Thruxton RS-ről, az újabb café racerükről. Várhatóan ez lesz a Thruxton széria lakossági csúcsmodellje - van ugye a Thruxton TFC, amelyből mindössze 750 darabot gyártanak (úgy tudom, nálunk kettőt is eladtak belőle), de az annyira exkluzív, hogy még a hivatalos szerviznek is körülményes a hozzá való modellspecifikus alkatrészek rendelése, csak külön azonosítás után szolgálja ki a Triumph az ügyfelet, így próbálják megelőzni, hogy mezei Thruxtonokból utólag építsenek TFC-t a leleményesek.
Már a Thruxton R is fantasztikus motor volt, csodálatos részletekkel és igényes perifériákkal: monoblok Brembo nyereg és a radiális főfékhenger került rá, Öhlins rugóstag és fordított, állítható Showa első villa veszi fel az utat, illetve Pirelli Diablo Rosso Corsa gumikkal szerelik gyárilag.
A szépségért szenvedni kell?
Rinyálás, persze, de van-e értelmes magyarázat erre a futóműre, fékre és üléspozícióra ennél a motornál.
Ez után felmerülhet a kérdés, hogy mivel tudhat ennél többet a Thruxton RS? Várhatóan a Showa első villát Öhlinsre cserélik, simán lehet egy kis motortuning, hegyesebb vezérműtengelyekkel például tudnának hozni pár lovat az R változat 96 LE-jéhez képest, elvégre egyáltalán nincs túlfeszítve az 1200-as vízhűtéses blokk.
A bejegyzés megtekintése az InstagramonThe all-new Thruxton RS - Launching 9.30am CET, 5th November 2019 #ThruxtonRS #FortheRide
Emellett valószínű, hogy kap egy buborék fejidomot, és akkor tökéletesen kitölti a Thruxton R és a TFC között tátongó szakadékot.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!