A Yamaha tudja a tutit: változó szelepvezérlés és széles gumi

2019.10.17. 16:31

A Yamaha leleplezte a legkisebb MT modell, az MT-125 frissített kiadását. Nagy újdonságokról nincs szó, viszont az MT-03-hoz hasonlóan alaposan beletúrtak a formába, illetve apróbb módosításokkal a műszaki oldalt is újra érdekessé tették.

Új tehát a lámpa, az idomok és az LCD műszerfal, de ami ennél sokkal érdekesebb, hogy a blokk megkapta a VAA (Variable Valve Actuation) nevű változó szelepvezérlést, melyet a 2019-es YZF-R1-en mutattak be először. Ennek a lényege, hogy egy mágnesszeleppel vezérelten vált a szívó veztengely profilt, így alacsony és magas fordulaton is a lehető legjobb a 125-ös nyomatéka.

Emellett felülvizsgálták a geometriát, és visszavettek a tengelytávból a betyárosabb kanyarképesség érdekében, illetve a módosított váz és a lengővilla is rugalmasabb lett. Emellett a hátsó kerék egy számmal szélesebb, a korábbi 130-as helyett 140-es a hátsó papucs.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.