Csak apróságokba tudtak belekötni a Gold Wingen
2018-ban jelent meg az új Gold Wing, mely az elsőtől az utolsó csavarig megújult - a váz könnyebb lett, dupla lengőkaros első futóművet tettek alá, ellátták elektromos szélvédővel, kulcsnélküli indítással, üzemmódkapcsolóval, kipörgésgátlóval, opciós dupla kuplungos váltóval és egy sor kényelmi extrával, 2020-ra pedig óvatosan frissítik - például áthangolják a futóművet, új befecskendezőt tettek fel és továbbfejlesztették a DCT-t.
Evolúciós láncszem az autó és a motor között
Hat henger, ülésfűtés, fűtött kormány, navigáció – ez négy keréken is korrekt ajánlat lenne.
Az első és a hátsó gátlót egyaránt átdolgozták - részleteket nem árultak el arról, hogy pontosan mi is változott. A felszereltségen is variáltak, például a légzsákos Tour modell oldaldobozban lévő USB kivezetése az összes modellen alapfelszereltség, így a műszerfali kivezetésen kívül van még egy beépített töltési lehetőség.
Emellett átdolgozták a vezető előtt lévő tároló nyitógombját, illetve frissítették a navigáció szoftverjét. Emellett a top case-zel szerelt Tour kivitelen alapáras extra a ködlámpa, illetve terveztek rá egy ergonomikusabb utaskapaszkodót.
Mint látszik, nagyon mélyen nem nyúltak bele, a Gold Wing nem az a típus, amit évente frissíteni szoktak, sőt, éppen ellenkezőleg, simán tíz év körüli modellciklusra tervezik.