Ez még az MV Agustja átlagából is felfelé lóg ki
Az MV Agusta egy kis ínyencséggel készült az EICMA-ra - a Brutale 1000 RR-t némileg átdolgozták, hogy a forma igazán mellbevágó legyen, és elkeresztelték Rush 1000-nek.
A tervezők szabad kezet kaphattak, a 209 lóerős naked bike átalakításánál - a mindössze 185 kilós motor nem csak stílusában, hanem teljesítményével is felkelti a figyelmet. Az MV a kipufogót az SC Projectre bízta, és az olasz cég nagyot alkotott.
A futóművet az Öhlinstől vásárolták, és onnan is a félaktív, elektronikusan vezérelt darabokat választották, a fékek pedig szintén az elérhető legjobbak, a Brembo Stylema nyergeit választották - pontosan úgy, mint az összes többi gyártó a csúcs superbike-jainál.
A kerek fényszóró sem unalmas, nagyon hasonlít arra, mint amit az RVS #1-en is láthattunk, és nem fáradt el. A Rush 1000-en rengeteg a szénszál - hátsó kerék burkolata is karbonból készült - a felnik pedig kovácsolt alumíniumból készültek.
Árat még nem közöltek, de várhatóan nem lesz olcsó - nem tömegmodellnek szánják, hanem egy újabb gyűjtői darabnak.