Ez még az MV Agustja átlagából is felfelé lóg ki
Az MV Agusta egy kis ínyencséggel készült az EICMA-ra - a Brutale 1000 RR-t némileg átdolgozták, hogy a forma igazán mellbevágó legyen, és elkeresztelték Rush 1000-nek.

A tervezők szabad kezet kaphattak, a 209 lóerős naked bike átalakításánál - a mindössze 185 kilós motor nem csak stílusában, hanem teljesítményével is felkelti a figyelmet. Az MV a kipufogót az SC Projectre bízta, és az olasz cég nagyot alkotott.
A futóművet az Öhlinstől vásárolták, és onnan is a félaktív, elektronikusan vezérelt darabokat választották, a fékek pedig szintén az elérhető legjobbak, a Brembo Stylema nyergeit választották - pontosan úgy, mint az összes többi gyártó a csúcs superbike-jainál.
A kerek fényszóró sem unalmas, nagyon hasonlít arra, mint amit az RVS #1-en is láthattunk, és nem fáradt el. A Rush 1000-en rengeteg a szénszál - hátsó kerék burkolata is karbonból készült - a felnik pedig kovácsolt alumíniumból készültek.
Árat még nem közöltek, de várhatóan nem lesz olcsó - nem tömegmodellnek szánják, hanem egy újabb gyűjtői darabnak.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.