Ilyen lenne a Husqvarna túraendurója
Az elmúlt öt évben a Husqvarna folyamatosan szállítja az EICMA-ra az érdekesebbnél érdekesebb tanulmányokat, a KTM-hez tartozó, egykori svéd márka dizájnban folyamatosan olyat tud alkotni, hogy nem térek magamhoz.

A Husqvarna Norden 901 Concept fantasztikus lett, alapjaiban egy KTM 790 Adventure - annyi különlegességgel, hogy a KTM 790-es blokkja helyett már az új 890-es blokkot álmodták bele, a név is erre utal. Ha készülni fog a jövőben ilyen motor, abban valószínűleg az újabb technikát fogják használni - a Husqvarna a KTM prémium márkája, ez így helyes.
A legjobb dolog történt a KTM 790 Duke-kal: 890 Duke R lett belőle
Jobban vártam, mint a karácsonyt.
A Norden ügyesen támaszkodik a Husqvarna eddigi megoldásaira, vagyis a Svartpilen és a Husqvarna 701 Supermoto egyaránt visszaköszön rajta, de mégsem egy összelapátolt katyvasz, hanem egy zseniális és koherens motor.
Bajkeverésre alkalmas
Másra viszont alig. A rendszám egyetlen dolgot jelent rajta: saját lábán is kijuthat a pályára.
Elöl 21-es, hátul 18-as kerékkel szerelték, és a futóműve is komolyan vehető - ha olyan lesz terepen, mint a 790 Adventure R, akkor mondhatjuk, hogy egyszerre dizájncucc és célszerszám.
Autópályatempóval terepen
A KTM rajongói könnyű, kezes, terepen is ügyes túramotort kértek. Felárért meg is kapják.
Az esést biztosan jól bírja, az amúgy is strapabíró tankot (törtem össze 790 Adventure-t, szóval a tank ütésállóságát tanúsíthatom) extra bukókeret védi, amelyre sárga ködlámpákat is szereltek - igaz, ez utóbbiak a pozíciójuk miatt inkább dizájnelemek, mintsem valódi ködlámpák.
Ezen felül nincs mit nagyon írni - a képekből kiderül a lényeg: BÁRCSAK ELKEZDENÉK GYÁRTANI!