Harley-Davidson Bronx: egy modern roadster
Bár tanulmányként még Streetfighternek hívták, a Harley belátta, hogy ez a mai fogalmaink szerint nem annyira alkalmas streetfightolásra. Mondjuk egy hasonló nevű Ducati ellen ők sem indítanák el, úgyhogy vették a lapot, és Harley-Davidson Bronx-nak keresztelték el az új utcai naked bike-jukat.
Most a műszaki adatokat is kiadták, a Revolution Max névre hallgató vizes, 60 fokos hengerszögű V2-esük ebben a modellben 975 köbcentis (a túraenduró Pan Americában 1250-es) és 115 lóerős teljesítményű, a legnagyobb nyomatéka pedig 95 Nm.
Ennél többet viszont nem mondtak róla, de a képek alapján ígéretes a futómű és a fékrendszer is - egy karakteres, V2-es roadstert várhatunk, állítható futóművel, radiálisan rögzített Brembo nyergekkel, elektronikával és sportos abroncsokkal.