A Triumph és a Bajaj összeállt, hogy közösen készítsenek belépő szintű motorokat - most pedig jelentették, hogy már vannak működő prototípusok.

Kiderült az is, hogy az együttműködésből származó motorokat Európában és Ázsiában egyaránt Triumph márkanéven fogják árulni - Indiában is Triumph kereskedésben lehet majd megvenni. Mint fogalmaztak, ezek a motorok nem átmatricázott valamik lesznek, hanem valódi Triumph-ok.
Most pedig jöhet a lényeg, hogy milyenek lesznek az indiai Triumph-ok: azt már tudni, hogy kisebbek lesznek, mint a most kapható Triumph-ok, tehát legfeljebb 700 köbcentis motorokra számíthatunk, de valószínűbb, hogy nem mennek el 600 köbcentiig. Ezen felül van egy alsó limitje is a köbcentinek, ugyanis a Bajaj a KTM-mel 390 köbcentiig gyárt közös modelleket, vagyis annál nagyobbnak kell lenniük a Triumph-oknak. További infó, hogy valószínűleg nem kisköbcentis retró gépekkel indítanak - tehát az imént említett méretosztályban induló, azaz 4-500 köbcentis, kéthengeres Street Triple például nem hangzik rosszul.
Steve Sargent, a Triumph termékfejlszetési igazgatója azt nyilatkozta, hogy nagyon elégedett azzal, ahogyan a Bajaj-zsal közösen készített motorok kinéznek, örömmel hagyta jóvá a prototípusokat. Várhatóan 2020 vagy 2021 végén fogják leleplezni nyilvánosság előtt a végleges változatokat a gyártás és a forgalmazás pedig legkésőbb 2022-ben el is indul.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.