Egy rövid videót adtak ki, és a videó hosszával vetekedő szöveget: "az új Tiger 900 Rally és GT sorozat. Kaland, átalakulva."
A 900-as Tigerek az aktuális 800-as sorozatot váltják, és a nehezen dekódolható aktuális alváltozatokat - XR, XRX, XRT, XCX, XCA - egyszerűbb nevekkel illetik, a Rally várhatóan a 21-es első kerékkel és fűzött felnikkel szerelt offroad változat lesz, míg a GT az öntött kerekes, 19 collos első gumis kivitel.
A lökettérfogat nőni fog, amellyel együtt a nyomaték is - hogy teljesítmény miként változik, azt nehéz megjósolni, simán lehet, hogy az A2-es fojthatóság miatt maradnak a 95 lóerőnél.
The new #Tiger900 Rally & GT range. Adventure, transformed. 7pm on Tuesday 3rd December. Learn more - https://t.co/d6pYEcioJR #FortheRide #AdventureTransformed pic.twitter.com/iriIjuOXJA
— Triumph Motorcycles (@UKTriumph) 2019. november 14.
Az új háromhengeresen kívül lecserélik a fényszórókat is, új lesz a nappali menetfény, illetve aranyszínű Showa villákra is számíthatunk, valamint a csúcsváltozatoknál Brembo monoblock féknyergek gondoskodnak majd a lassításról.
A hivatalos bemutató december 3-án lesz, legkésőbb akkor kiderül minden részlet.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.